Friday

BEDAK ARAB KOKURYU 50G dan 25G

assalamualaikum dan hey semua.....





Produk terbaru yang akan shida kenalkan pada uolls ni mungkin sudah lama bertapak dekat malaysia tapi baru sekarang shida perkenalkan....

KOKURYU SUPER SUMMER CAKE iaitu produk kosmetik bedak arab. Produk ni dari Jepun tapi dipasarkan di negara-negara Arab.Perempuan Arab suke taw pakai bedak ni.


Bedak ni mudah jer nak pakai,beberapa minit saja pakai,kulit kita akan kelihatan gebu,berseri,cun dan yang penting terasa ringan di muka (tidak melekit langsung). Bagi wanita2 yang tercari-cari bedak compact yang sesuai atau nak tukar yang baru,bolehla cuba Bedak Arab ni


3 In 1 (FOUNDATION..... POWDER... MOISTURIZER)
Lihat gambar dibawah,terdapat beberapa jenis warna mengikut kesesuaian kulit....pastikan uolls pandai memilih warna dan sesuai untuk kulit ketika dipakai....


RED CASE 50G

50g : available colour
CHERRY PINK : OUT OF STOCK
ORANGE BLUSH : OUT OF STOCK

PRICE : 
 RM55 semenajung/sabah serawak
Free postage semenanjung/sabah serawak add RM4
Free Ori Kokuryu Sponge...



keistimewaan bedak arab
~mengikut aliran darah
~kemas dan sekata
~tidak menggelapkan kulit wajah
~lebih sekata bila anda berpeluh *glowing2 gitu
~tidak melekat pada tudung
~mengecutkan jerawat
~tidak berminyak dan ringan
~tahan sehingga 8jam
~suci dan halal utk solat
~mempunya uv protection

WHITE CASE 25G
25g : Available colour
PRICE : 
 RM45 semenajung/sabah serawak
Free postage semenanjung/sabah serawak add RM4
Free Ori Kokuryu Sponge...

JADE (CONCELER) 
Fungsi jade ini sebagai concealer. Menutup/ memudarkan parut jerawat,
parut jeragat & sebarang boda-boda yang tak di ingini pada kulit muka.
kalo nak kesan gebugebas eloklah pakai jade ni.
pastu kena sental ngan warna lain plak pasal jade ni kaler hijau.Hasilnya confirm memang cantik & debooommm.. Tak caya boleh cuba...

*RUSSET sesuai untuk semua warna kulit & akan nampakkan kulit cantik kemerahan, tapi kalau kulit anda cerah, boleh lah pilih antara shades yg lg light :)



Cara pemakaian bedak arab

1. Sebelum guna Bedak Arab pastikan keseluruhan span dibasuh (Span jangan terlalu basah & jgn terlalu kering..agak2 bedak lekat cukup la)

2. Perahkan Span

3. Sapu span pada bedak(kalau bedak arab tu first time nak guna, kena sapu span tu kuat sikit pada bedak baru bedak lekat elok kat span tadi..al maklulm la bedak baru, permukaan bedak tu tak licin lagi)

4. Kalau sapa bedak tu tak perlu banyak2 sebab bedak akan meresap pada kulit & nampak sekata..Juga bertindak ikut darah so sapu biasa2 aje ye.

5. Seterusnya sapukan bedak pada muka anda & ratakan dengan sebaiknya.

6. Lepas guna pastikan anda basuh span bedak arab tu.

( jgn biar span tu x basuh takut kuman melekat tak elok le nak pakai kat muka )

7. TIme basuh tu gosok2 sikit span , bg semua kotoran keluar

8. Seterusnya bilas dengan air bersih, lps basuh sure anda tengok span tu bersih n putih macam asal.. mmg puas hati...

9. Lepas basuh simpan span tu elok2 atau masukkan balik dlm plastik span tu balik ( jadi span & plastik tu jaga le molek )

10. Perlu diingatkan..sebelum masukan span dalam plastik pastikan ia kering dulu ( jgn terus masukkan span yg basah dalam plastik coz nanti berbau busuk n berkulat... tak best le kan..... )

Tidak perlu risau bila menyapu bedak mungkin akan kelihatan tompok2 pada kulit muka, tompok tu akan ikut tone naturally ini kerana cara penggunaan bedak ni menggunakan sponge basah so dia tidak akan kelihatan cantik atau rata serta merta .. kecantikan tone dan coverage tu akan di lihat selepas 3-5 minit..


Perbezaan antara tiruan dan original.....
so lepas ni jangan uolls sms shida nak tanya macam mana beza tiruan atau tidak....meh sini shida bg detail dan gambar rupa bentuk ok?
nampak tak perbezaan disini?dimana semuanya sama tapi yang membezakan adalah label nama BEDAK ARAB ini...bagi yang original adalah jelas dan terpancar!tetapi bagi yang tidak jelas bermaksud itu palsu...berhati-hati ketika membeli bedak ini...pastikan dari agen yang sah!



BEDAK ARAB KOKURYU

50g : RM55

25G : RM45
Free postage semenanjung/sabah serawak add RM4
Free Ori Kokuryu Sponge...

sekiranya berminat boleh saja 
017-5280661 
 serunai_shidaz90@yahoo.com













1 comment:

  1. Salam tumpang iklan ye :D

    Sy ade menjual bedak arab hy RM45 (50gm) free pos + free span

    SMS/Whatsapp kalau berminat 0126246762

    Thanks! :D :D

    ReplyDelete