Monday

COLLEGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY CREAM SET

Salam dan hey semua.....

Ada masalah kulit yang teruk?
Tension dengan kulit yang pelbagai jerawat dimuka?
"Nak cantik?tapi tak nak makan tablet....atau minum ....
Cuma nak krim atau sabun je...?"

Jangan risaw!
shida ada sabun dan krim yang boleh buat uolls sentiasa kelihatan cantik...
antara tujuan utama adalah:
✔ MENGHILANGKAN JERAGAT/JERAWAT
✔ UNTUK AWET MUDA
✔ MENGHAPUSKAN KULIT YANG KUSAM
✔MENGHILANGKAN BINTIK-BINTIK HITAM
✔MENGANJALKAN KULIT WAJAH
✔MENGECILKAN PORI-PORI


COLLEGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY CREAM SET
ITEM TERDIRI DARIPADA:
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SOAP - 35 GRAM
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY DAY CREAM - 25 GRAM
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY NIGHT CREAM - 25 GRAM

Collagen Plus Whitening Beauty Soap
Sabun yang berfungsi untuk membersih, melembap dan melicinkan kulit tanpa menyebabkan kekeringan. Ia mampu memberikan hasil kulit sihat, bersih dan lebih cantik.

Kelebihan/ Fungsi
*Mencerah dan memutihkan muka
*Melicinkan kulit muka
*Kulit nampak tegang
*Melembabkan kulit yang kering
*Mengurangkan dan menghilangkan tompok HITAM di muka
*Mengurangkan dan menghilangkan PARUT akibat jerawat
*Mengatasi masalah jerawat dan jeragat.
*Mengatasi masalah kulit kusam dan tompok gelap bawah mata.
*Mengatasi masalah kulit berminyak
*Menstabilkan tona kulit
*Memutihkan wajah
*Menghilangkan bintik-bintik hitam, jerawat dan bekas jerawat di wajah
*Mengecilkan pori-pori
*Menganjalkan kulit wajah
*Membuat wajah putih dan berseri


Collagen Plus Day Cream (Kuning)
Collagen Plus diformulasikan dengan Vit C, AHA, Moisturizer, dan Vit E. Mengurangkan masalah kulit kusam dan melembapkan serta membuatkan kulit terasa gebu dan segar sepanjang hari. Dipakai siang hari dengan cara menyapau rata secara nipis di serata wajah.

Collagen Plus Night Cream (Putih)
Collagen Plus diformulasikan dengan Vit C, AHA, Moisturizer, dan Vit E. Mengurangkan masalah kulit kusam dan melembapkan serta membuatkan kulit terasa gebu dan segar sepanjang hari. Untuk dipakai waktu malam selepas membasuh kulit dengan cara menyapu rata secara nipis ke serata kulit wajah. Dapat digunakan sebagai alas bedak / pelindung dari sinar matahari. Wajah akan kelihatan bersih dan putih dalam masa secepat 1 minggu.


Kebaikan 3 IN 1 Krim muka siang & malam: 
- Mencerahkan Kulit & Mengurangkan Masalah Kulit Kusam
- Menjadikan Kulit Lebih Lembut
- Mengurangkan Masalah Jerawat & Bintik Hitam
- Memudarkan Kesan Parut Jerawat
- Melembabkan Kulit
- Menghalang Tanda-tanda Penuaan Seperti Kedutan
- Membuatkan Kulit Terasa Gebu & Segar Sepanjang Hari

Cara Pemakaian : 
Krim Siang (Kuning) Collagen Plus Vit E : Untuk dipakai siang hari selepas membasuh kulit dengan sabun Collagen Plus Vit E dan sapu rata secara nipis di seluruh wajah dan leher. 
Krim Siang (Kuning) Collagen Plus Vit E boleh digunakan sebagai alas bedak / pelindung UV dari sinar matahari. 

Krim malam (putih) Collagen Plus Vit E : Untuk dipakai waktu malam selepas mencuci muka dengan sabun Collagen Plus Vit E dan cara menyapu rata secara nipis ke serata kulit wajah dan leher. 

Wajah akan kelihatan bersih dan putih dalam masa 2 minggu tanpa pengelupasan.





Perbezaan yg nyata krim yg original dan fake...
-krim malam ori teksturnya halus...tidak likat/pekat dan senang di pakai...kurang melekit...
-krim siang ori teksturnya lembut...halus...licin dan juga mudah disapukan ke wajah...

kalau krim yg x ori...teksturnya adalah sebaliknya...


siapa yg biasa pakai yg ori dan pernah try yg x ori...mmg boleh cam bezanya...

kalau pakai x ori...kulit akan start mcm burn sket gtu....dalam seminggu...jerawat akan naik...dan sentiasa akan naik...
jangan kata nak dapat kulit cantik...malah xde langsung..harus ingat yer..

kesan pon mmg xde...

tapi kalau pakai yang ori...mula2 pakai mmg tiada langsung kesan burn gtu...cuma kulit sedikit menegang..dan mengelupas halus sangat(bergantung pada kulit), ada yang langsung tak mengelupas...tapi parut cepat saje memudar...pastu jerawat yg ada sebelum pakai krim tu...cepat saje mengecut...dn x de tinggalkan parut...

dah lama pakai...korunk tgn nti wajah korunk macam kene collagen injection...hehehe
kulit macam licin...penuh....pori2 tertutup...kelihatan cerah..halus...dan tona kulit akan sekata...
boleh je kalau nak mencari yang paling murah...tapi jangan pula bila ada timbul masalah kulit...korunk salahkan krim ni plak...lebih teruk lagi salahkan seller...hehe..
mmg sukar nak bezakan yg ori dgn x...
bila pakai baru tau..



TESTIMONIA COLLEGEN PLUS VIT E






COLLEGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY CREAM SET
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SOAP - 35 GRAM
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY DAY CREAM - 25 GRAM
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY NIGHT CREAM - 25 GRAM

HARGA
RM45SM/RM50SS
FREE POSTAGE


sekiranya berminat boleh:
017-5280661
serunai_shidaz90@yahoo.com







2 comments:

  1. mcm mana nak bezakan ori n tak ori selain kita dah pakai? susahlah nak bezakan..nnti muka dah teruk nnti bru dpt tahu tu ori ke tak? sya nak hindar dri kesan kat muka jd teruk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang dapat membezakan adalah melalui krim jer...sebab kotak produk ni 100% dia boleh tiru terutama design dan lebel....cuma krim je yang boleh membezakan so kita boleh taw benda tue ori atau tak...adik beli kat mana?

      Delete