Thursday

Gadis Toilet....

Salam dan hey semua.....


Syukur Al-hamdullilah, genap 2 tahun shida dah berbisness on9 ni...
macam-macam pengalaman yang shida dapat dari jatuh...naik...jatuh...naik...
Terima kasih banyak-bayak kepada customer yang banyak beri kepercayaan kepada shida dalam menguruskan uolls punya parcel.... *sila touching....*


WHAT?
gadis toilet?kenapa perlu ada steatment macam tue....
dalam banyak-banyak gambar, shida baru ada perasaan "terperasan" yang kebanyakkan shida suka snap dalam toilet...
tak taw la kenapa suka benor snap dalam toilet....maybe ni adalah hobi terbaru shida kott??

Gambar ni semasa kat midvelly penang...
suka sangat gambar lady tue, sampai mintak BFF tolong snap jugak walaupun agak mengarut kat situ...

kalau aku dah jenis syok sendiri, pasti ada pengikut kan?kan?

Gambar ni masa dekat Bukit Bendera, kenapa cuma ada signboard wanita?mana lelaki?
aku pon tak faham apa motif aku macam tue...hehe

Gambar ni masa dekat Gua Kelam Gopeng, apa yang pasti mesti ada signboard toilet!
kadang-kandang bukan aku nak snap dekat toilet pon tapi secara kebetulan yang tak dapat aku nak elak...hohoho

Gambar terbaru...
Masa ni kat Mydin Meru...agak rasa tension jugak la time ni bila tunggu tunang lama sangat siapkan urusan dia, shida pun laju duk dalam toilet semata-mata nak snap picture, masa ni apa yang shida fikir.... "mesti ramai yang tengah beratur tunggu turn masuk, silap-silap ada maki hamun kottt..."  memang betul la, bukak je pintu berderet orang tunggu.....hahaha! yang pasti aku dapat lepaskan gian nak bergambar, tak kisah la sudut mana yang rasa berkenan...

berdasarkan gambar semua diatas...cewah!
start dari tudung putih dan orange (penang) time tue aku baru mula berbisnes dan baru jugak mula makan/minum produk, so gambar yang terbaru ni la (tudung kuning) hasil kulit aku lebih halus.... *sila muntah cacing...*
shida tak guna cream apa-apa pun, cuma minum aurawhite je...bila dengar feback ramai yang cakap "wonderglow" best....insyallah shida akan menyusul!!shida pon nak gak try supaya lebih glow-glow, tambah nak jadi raja sehari pasti kulit ni lebih penting....nanti nak make-up tak perlulah nak touch-up tebal sangat sampai berdebu, biar lebih natural, tue sebab kita perlu jaga kulit dari awal.....


ok tadaaa...nanti shopping erk dekat sini!!
>_>













No comments: